Προϊόντα σε κρίση… ειλικρίνειας

Nintendork by brentondoherty

Σκοπός της “Οπτικής Επικοινωνίας” είναι η μετάδοση μηνυμάτων κατανοητών από το ευρύ κοινό. Ο σκοπός αυτός επιτυγχάνεται μέσω της ορθής χρήσης εικαστικών, σχεδιαστικών και φωτογραφικών στοιχείων, και του κατάλληλου τυπογραφικού χειρισμού της λεκτικής πληροφορίας.

Τι γίνεται όμως όταν η λεκτική πληροφορία αλλάζει;

Δείτε παρακάτω κάποια από τα πιο γνωστά μας προϊόντα σε… κρίση ειλικρίνειας.

Deadly water by underworth
Chemy-Cola by miguel1900
Family Argument by StMark
Headache Beer By davidowens
fastbar steward by wd83pizza

Πηγή εικόνων: www.worth1000.com

Θέλετε να μάθετε πρώτοι τα νέα του κλάδου μας;

, ,

Σχετικά με τον/την Διονυσία Γιώργη

Δείτε όλα τα άρθρα από τον/την Διονυσία Γιώργη →

Αφήστε μια απάντηση