Packaging Conference 2015

Mόλις 2,6 δευτερόλεπτα είναι ο μέσος χρόνος μέσα στον οποίο ο καταναλωτής ξεχωρίζει ένα προϊόν από το ράφι. Μέσα στο χρονικό αυτό διάστημα η συσκευασία πρέπει να ξεχωρίσει το προϊόν ανάμεσα σε πληθώρα ανταγωνιστικών, να κάνει αντιληπτό το είδος του προϊόντος, να αποσπάσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή προκειμένου να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες, να του δώσει στοιχεία γιατί το χρειάζεται και να τον πείσει να το αγοράσει. Αυτή είναι η δύναμη της συσκευασίας.

Στις 14 Οκτωβρίου, στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, στην Αθήνα, η 2η διοργάνωση Packaging Conference 2015 πρόκειται να αναδείξει τις τάσεις στον κλάδο της συσκευασίας, καινοτομίες, τεχνολογίες και καλές πρακτικές από τα πλέον αναγνωρισμένα προϊόντα στις διεθνείς αγορές και την Ελλάδα.

Το PACKAGING CONFERENCE διοργανώνεται από τα Μarketing Week, σελφ σέρβις και Plant Management της Boussias Communications.

Το συνέδριο 

Η 2η διοργάνωση του PACKAGING CONFERENCE πρόκειται να λειτουργήσει ως μοναδική πλατφόρμα συμπυκνωμένης μεταφοράς της απαραίτητης τεχνογνωσίας και ενημέρωσης για τις state-of-the-art τεχνολογίες και τις τρέχουσες τάσεις στην αγορά της συσκευασίας, απαντώντας στον επαναπροσδιορισμό των αναγκών των επιχειρήσεων με βάση τις αρχές της ανταγωνιστικότητας του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος και της αειφορίας.

Στόχος του συνεδρίου 

Το PACKAGING CONFERENCE έρχεται να αναδείξει τις μελλοντικές τάσεις της συσκευασίας και πώς αυτές αναβαθμίζουν και επηρρεάζουν την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου. Για αυτό το σκοπό, κορυφαίες εταιρίες από όλο το φάσμα της εφοδιαστικής αλυσίδας του τομέα της συσκευασίας: πρώτες ύλες, επεξεργασία, εξοπλισμοί, νέες τεχνολογίες & υπηρεσίες, αλλά και από τους κλάδους που είναι οι τελικοί χρήστες: βιομηχανία τροφίμων & ποτών, καταναλωτικών αγαθών, καλλυντικών, φαρμακευτική & χημική βιομηχανία κ.ά. θα μοιραστούν καλές πρακτικές και λύσεις για την ανάπτυξη καινοτομικών προϊόντων και διαδικασιών, παράλληλα με την επίτευξη οικονομικών & περιβαλλοντικών οφελών.

Γιατί να το παρακολουθήσετε;

Εξασφαλίστε τη συμμετοχή σας στο PACKAGING CONFERENCE για να:

  • Είστε ενεργό μέλος της πρώτης συνάντησης των απανταχού ενδιαφερόμενων και εμπλεκόμενων στον κλάδο της συσκευασίας, λαμβάνοντας την απαραίτητη ενημέρωση για τις τεχνολογίες αιχμής, τα διαθέσιμα εργαλεία και υπηρεσίες, τη στρατηγική και τις τάσεις που κυριαρχούν σήμερα.
  • «Χτίσετε» τις απαραίτητες συνεργασίες & συνέργειες που θα γίνουν αρωγός στην υλοποίηση των επιχειρηματικών σας πλάνων.
  • Αξιοποιήσετε το αποτελεσματικό networking που διασφαλίζεται από τη μαζική παρουσία όλων των ενδιαφερομένων μερών, από τον προμηθευτή λύσεων & υπηρεσιών στον τελικό χρήστη.

Θεματολογία του συνεδρίου 

Η θεματολογία του συνεδρίου καλύπτει σφαιρικά τα θέματα αιχμής που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου. Ανάμεσα στα θέματα που θα συζητηθούν στο συνέδριο είναι:

  • Συσκευασία και branding προϊόντος: Διαφοροποίηση σε μια ώριμη αγορά για κάθε ηλικία καταναλωτή
  • Τop τάσεις και προκλήσεις για τον κλάδο της συσκευασίας Τροφίμων και Ποτών (φρέσκα προϊόντα, δημητριακά, κρέας, θαλασσινά, γαλακτοκομικά, έλαια, νερό, αλκοολούχα, έτοιμα προς κατανάλωση τρόφιμα, συσκευασίες take away κ.λπ.) –Καλές πρακτικές
  • «Πράσινη» συσκευασία: υλικά, χρώμα, επεξεργασία, διαχείριση κύκλου ζωής της συσκευασίας
  • Πότε βγαίνει «κόκκινη κάρτα» για ένα προϊόν και φτάνει η ώρα του λίφτινγκ;
  • Premium συσκευασίες σε online αγορές προϊόντων
  • Private Labels: το επόμενο βήμα στη συσκευασία
  • Καινοτόμες εφαρμογές: νέα υλικά, τρισδιάστατη εκτύπωση, εργονομία, «έξυπνη» συσκευασία, ασφάλεια προϊόντος, σχέση κόστους συσκευασίας – αποτελεσματικότητας
  • Ποιότητα, πιστοποίηση, ιχνηλασιμότητα: Με το βλέμμα στις διεθνείς αγορές
  • Μηχανήματα & εξοπλισμοί συσκευασίας για αύξηση της παραγωγικότητας και αριστοποίηση των διεργασιών

Σε ποιους απευθύνεται

Το συνέδριο απευθύνεται σε ανώτερα & ανώτατα στελέχη παραγωγής, τεχνικής διεύθυνσης, προμηθειών, έρευνας & ανάπτυξης, εμπορικούς διευθυντές & επιχειρηματίες από τους παρακάτω κλάδους:

  • Τρόφιμα & Ποτά
  • Πρωτογενής παραγωγή
  • Καλλυντικά & Φάρμακα
  • Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά είδη
  • Μεταφορές, Διανομές & Εξαγωγές
  • Προμηθευτές ταχυκίνητων προϊόντων (FMCG)
  • Οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων (σούπερ μάρκετ)
  • Πρώτες ύλες (υλικά & πρόσθετα συσκευασίας)
  • Μηχανήματα & εξοπλισμός παραγωγής συσκευασίας
  • Λογισμικά Εκτυπώσεις Πιστοποίηση

Για περισσότερες πληροφορίες και για δήλωση συμμετοχής στο Packaging Conference 2015 επισκεφτείτε το packagingconference.boussiasconferences.gr

,

Σχετικά με τον/την Διονυσία Γιώργη

Δείτε όλα τα άρθρα από τον/την Διονυσία Γιώργη →

Αφήστε μια απάντηση