Packaging Awards 2021: Επιβράβευση της Καινοτομίας Συσκευασιών

Τα Packaging Awards 2021 για πέμπτη συνεχή χρονιά έρχονται να επιβραβεύσουν την τεχνολογική καινοτομία, το design, marketing, sustainability και επιτυχές R&D στον τομέα της συσκευασίας. Σε έναν κόσμο όπου το e-shopping κυριαρχεί αναδεικνύεται ιδιαιτέρως και η σημασία του tertiary packaging.

Τα Packaging Awards 2021 έρχονται, επίσης, για να δώσουν την δυνατότητα σε όσους διακριθούν,
να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στον κορυφαίο παγκόσμιο θεσμό βραβείων συσκευασίας World Star Packaging Awards 2022, που διοργανώνονται από τον World Packaging Organization.

Στόχος των βραβείων είναι να:

  • Προβάλλουν τους νικητές και να προωθήσουν τις ενέργειές τους στην ελληνική και διεθνή αγορά
  • Αποδώσουν την πραγματική αξία της συσκευασίας στο branding προϊόντων
  • Αναδείξουν τις προσφερόμενες λύσεις & τεχνολογίες στον τομέα της συσκευασίας
  • Κινητοποιήσουν key industry influencers προς τη βελτίωση των δεικτών ESG μέσω της μίμησης των good practices των νικητών

Yποβολή υποψηφιοτήτων έως:

Πέμπτη 22 Απριλίου 2021

Ενότητες Yποψηφιoτήτων

Τα βραβεία χωρίζονται σε έξι ενότητες και σε κάθε μία από αυτές υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες βράβευσης.

  1. Excellent Company
  2. Technology
  3. Design & Labelling
  4. Sustainability
  5. Marketing
  6. Supply chain & e-Shopping

Γιατί να συμμετάσχω;

Μέσω των βραβείων αναγνωρίζονται και επιβραβεύονται εξαιρετικά επιτεύγματα και αποτελεσματικές πρωτοβουλίες σε κάθε κλάδο ή αγορά. Μέσα από τη διαδικασία αξιολόγησης, οι εταιρείες, οργανισμοί, φορείς, λαμβάνουν χρήσιμο feedback από τους ειδικούς για τη χρονιά που πέρασε και εντοπίζουν τη θέση τους σε σύγκριση με τους peers τους στην αγορά που δραστηριοποιούνται. Στόχος της αξιολόγησης και της επιβράβευσης είναι η διαρκής βελτίωση των εταιρειών, των κλάδων και του επιχειρηματικού τοπίου συνολικά στην Ελλάδα

  • Αναγνώριση / αξιοπιστία
    Ένα βραβείο σημαίνει ότι η υποψηφιότητά σας έχει αξιολογηθεί θετικά από τους ειδικούς που απαρτίζουν την επιτροπή, αναγνωρίζεται και αποκτά αξιοπιστία.
  • Μέτρηση της Επιτυχίας / Benchmarking
    Μέσω της αξιολόγησης, οι υποψήφιοι διακρίνουν πού τοποθετούνται οι υπηρεσίες ή/και προϊόντα τους σε σχέση με την αγορά, τα διεθνή standards και τις προσδοκίες των αξιολογητών.
  • Ανατροφοδότηση / Feedback / Βελτίωση
    Όλοι οι υποψήφιοι λαμβάνουν τα σχόλια των αξιολογητών -εφόσον το ζητήσουν- ώστε να λάβουν γνώση για τα σημεία βελτίωσης που οι ειδικοί αξιολογητές προτείνουν.
  • Προβολή / Δημοσιότητα
    Μια διάκριση προσφέρει πολλαπλά εργαλεία και ευκαιρίες για ευρύτερη δημοσιότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
  • Ανταμοιβή / Κίνητρο στις ομάδες
    Η διάκριση προσφέρει σημαντική αναγνώριση στις προσπάθειες των ομάδων και ενισχύει το ηθικό των εργαζομένων.
  • Ενίσχυση πωλήσεων
    Έχει αποδειχθεί μέσω ερευνών ότι ένα βραβείο ενισχύει την άποψη των πελατών για την ποιότητα των υπηρεσιών / προϊόντων μιας εταιρείας και συνεισφέρει θετικά στις πωλήσεις.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα βραβεία επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.packagingawards.gr

Θέλετε να μάθετε πρώτοι τα νέα του κλάδου μας;

,

Σχετικά με τον/την Grartist

Το Grartist είναι μια προσπάθεια συλλογής πληροφοριών που αφορούν στο επάγγελμα του γραφίστα, του τεχνολόγου γραφικών τεχνών, αλλά και όλων όσων ασχολούνται με τον χώρο των γραφικών τεχνών γενικότερα.
Δείτε όλα τα άρθρα από τον/την Grartist →

Αφήστε μια απάντηση