Ermis Awards: Ξεκίνησε η υποβολή συμμετοχών

Με δύο νέες ενότητες ξεκινάει η υποβολή συμμετοχών για τα Ermis Awards 2019, η οποία και θα ολοκληρωθεί στις 6 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα οι νέες ενότητες είναι:

Campaigns of the Year

Η ενότητα που θα αντικαταστήσει το Integrated Campaign με στόχο να αναδείξει τις πιο ολοκληρωμένες καμπάνιες της χρονιάς. Η νέα ενότητα έχει 4 κατηγορίες (Διαρκή Αγαθά, Αναλώσιμα Αγαθά, Λιανεμπόριο & Υπηρεσίες) και κάθε μια θα δίνει ένα βραβείο.

Craft

Με στόχο την ανάδειξη του ταλέντου και της δεξιότητας που απαιτείται για την άρτια υλοποίηση μιας δημιουργικής ιδέας, δημιουργήθηκε η ενότητα Craft. H ενότητα θα έχει δύο βασικές κατηγορίες, Digital Craft και Print & Outdoor Craft. Στο Digital Craft, ανάλογα την κατηγορία, θα αναδεικνύονται έργα για την τεχνολογική καινοτομία, την τεχνική υπεροχή στην υλοποίηση, αλλά και τη συνολική εμπειρία χρήσης (UX). Στο Print & Outdoor Craft, στις αντίστοιχες ομάδες, θα αναδεικνύονται δεξιότητες όπως, Copywriting, Art Direction, Illustration & Photography.

Λίγα λόγια για τα Ermis Awards

Τα Ermis Awards, ο πιο σημαντικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.

Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στο θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.

Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Άμεσου Marketing, Προγραμμάτων Δημιουργικής Χρήσης των Μέσων, Έργων Ψηφιακής Επικοινωνίας κλπ.

Στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε τομέα επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών, καθώς και η ηθική επιβράβευση των Εταιριών Επικοινωνίας και των Διαφημιζομένων / Πελατών για τη συμβολή τους στην ανάδειξη της δημιουργικότητας.

Σε μακροπρόθεσμη βάση, στόχος των Ermis Awards είναι η καταγραφή της εξέλιξης της ελληνικής διαφήμισης και της πορείας της επικοινωνίας μέσα από τα βραβευθέντα έργα, ώστε τα έργα αυτά να αποτελέσουν ιστορικά ντοκουμέντα για τη δημιουργικότητα.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα των βραβείων www.ermisawards.gr

Σχετικά με τον/την Διονυσία Γιώργη

Δείτε όλα τα άρθρα από τον/την Διονυσία Γιώργη →

Αφήστε μια απάντηση