Η θετική πλευρά της Ελλάδας. «Crisis is a Greek word» είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών, να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 50 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η έκθεση έχει πραγματοποιηθεί σε τρείς πόλεις μέχρι στιγμής (Σμύρνη, Σόφια και Ταϊπέι) και σύντομα έρχεται και στην Αθήνα.
Το project “Crisis is a Greek word” υλοποιεί η ομάδα Susurrus που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό και αποτελείται από γνωστούς σχεδιαστές. Στόχος της συνεργασίας είναι η προώθηση και επικοινωνία της ελληνικής σχεδιαστικής παραγωγής στο εξωτερικό.
To ελληνικό design είναι εξαγώγιμο προϊόν
Γνωστά ονόματα της δυναμικής, ελληνικής σκηνής design, σε ολόκληρο τον κόσμο όπως οι Beetroot, Designers United, Charis Tsevis, K2 design, Nomint, Π6, Kanella, Chris Trivizas design, Δημήτρης Αρβανίτης, Polka dot, Sereal designers, Bob Studio, 2yolk και πολλοί άλλοι συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια έκφρασης, προβληματισμού και αποτύπωσης της Ελλάδας την περίοδο της κρίσης.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκευτείτε το crisisisagreekword.gr