Crisis is a greek word: Το ελληνικό design ξεπερνά την κρίση με δημιουργία

«Crisis is a greek word» είναι ο τίτλος της παγκόσμιας πρωτοβουλίας των Ελλήνων σχεδιαστών να αφηγηθούν την κατάσταση στην Ελλάδα της κρίσης. Με αφορμή τη συνεχιζόμενη ύφεση και την επέκταση αυτής σε ολοένα και περισσότερες χώρες, 45 από τους κορυφαίους Έλληνες δημιουργούς οπτικής επικοινωνίας, με περισσότερες από 1.240 διεθνείς και εθνικές διακρίσεις, συμμετέχουν για πρώτη φορά σε μια κοινή έκθεση/εκδήλωση με μοναδικό στόχο να μεταφέρουν το μήνυμα της δημιουργικότητας σε ολόκληρο τον κόσμο.

Μετά την Σμύρνη της Τουρκίας και τη Σόφια της Βουλγαρίας, επόμενος σταθμός της παγκόσμιας περιοδείας της έκθεσης  είναι η Τεχνόπολις του Δήμου Αθηναίων. Από τις 25 έως τις 28 Απριλίου το ελληνικό design σας καλεί σε μια γιορτή δημιουργικότητας γεμάτη έμπνευση, φαντασία και τέχνη.

To ελληνικό design είναι εξαγώγιμο προϊόν

Γνωστά ονόματα της δυναμικής, ελληνικής σκηνής design, σε ολόκληρο τον κόσμο όπως οι Beetroot, Designers United, Charis Tsevis, K2 design, Nomint, Π6, Kanella, Chris Trivizas design, Δημήτρης Αρβανίτης, Polka dot, Sereal designers, Bob Studio, 2yolk και πολλοί άλλοι συμμετέχουν σε μια κοινή προσπάθεια έκφρασης, προβληματισμού και αποτύπωσης της Ελλάδας την περίοδο της κρίσης. Στην έκθεση θα συμμετέχουν και οι νικητές των διαγωνισμών στην Τουρκία και την Βουλγαρία ως μέρος της παγκόσμιας ανταλλαγής εικόνων για το πώς αντιλαμβάνονται την κρίση οι άλλοι.

Το project “Crisis is a Greek word” υλοποιεί η ομάδα Susurrus που δημιουργήθηκε για αυτό το σκοπό και αποτελείται από σχεδιαστές.

Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση www.crisisword.gr

Φωτογραφίες από την έκθεση στη Σμύρνη της Τουρκίας

Crisis is a greek word
Το ελληνικό design ξεπερνά την κρίση με δημιουργία
Το ελληνικό design ξεπερνά την κρίση με δημιουργία
Το ελληνικό design ξεπερνά την κρίση με δημιουργία

Σχετικά με τον/την Διονυσία Γιώργη

Δείτε όλα τα άρθρα από τον/την Διονυσία Γιώργη →

Αφήστε μια απάντηση