Mια φορά και ένα καιρό, ήταν μια startup!
Έζησε καλά και εμείς καλύτερα;
Και το brand της; Έζησε κι αυτό;
Ή το έφαγε ο «κακός λύκος»;
Ήταν ο Αίσωπος, ειδικός στο branding;
O Ioύλιος Βέρν; H γιαγιά μπροστά στο τζάκι;
Πρέπει η μάρκα να είναι «δυνατή στο παραμύθι»; Υπάρχει κάποιος να το αγοράσει;
Ένα διαδραστικό workshop για το storytelling, ένα θέμα που κουβεντιάζεται συχνά, ειδικά στο οικοσύστημα των startups. O μύθος πίσω από κάθε μάρκα είναι εργαλείο ζωτικής σημασίας στην προσπάθειά της να ξεχωρίσει και να προχωρήσει. Kαι εξαιρετικά εύστοχο και αποτελεσματικό, όταν δημιουργηθεί σωστά. Γιατί όμως είναι τόσο σημαντικός; Και πώς δημιουργείται;
Μια συναρπαστική ξενάγηση σε παλιούς μύθους και σύγχρονα παραμύθια, που φιλοδοξεί να έχει και άμεσα, εφαρμόσημα συμπεράσματα, εκτός από ηθικό δίδαγμα, δράκους και έφηβες με κόκκινες κουκούλες που τρυγυρνούν στο δάσος ολομόναχες.
Κυριακή, 20 Νοεμβρίου, 4.00μμ-7.00μμ
Innovathens Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100 Γκάζι, 11854 Αθήνα
Αφηγητής, ο Δημοσθένης Μπρούσαλης, Σύμβουλος branding και επικοινωνίας, Γεν. Διευθυντής DASC Branding και παθιασμένος “παραμυθάς”!
To workshop εντάσσεται στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων του «Startup Safary Athens 2016», που πραγματοποιείται σε πολλά σημεί α της Αθήνας από 18-20 Νοεμβρίου. Το πλήρες πρόγραμμα εδώ:
startupsafaryathens2016.sched.org
Φιλοξενείται στο «Innovathens», τoν Κόμβο Στήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας, στην καρδιά της «Τεχνόπολης» του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι, Κτίριο Αεριοφυλάκιο 2).
Η είσοδος είναι ελεύθερη αλλά οι θέσεις περιορισμένες, γι’αυτό σπεύσατε να κλείσετε θέση στο:
startupsafaryathens2016.sched.org/event/8vZe/mia-phora-kai-enan-kairo-etan-ena-brand
Δείτε την εκδήλωση στο Facebook
