Το σημερινό θέμα ασχολείται με τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι γραφίστες με τους πελάτες τους. Ένα από τα συχνότερα λάθη είναι η έκπτωση.
Πολλοί γραφίστες πιστεύουν ότι με ένα καλό ποσοστό έκπτωσης μπορούν να δελεάσουν τον πελάτη. Λίγοι είναι όμως εκείνοι που θα καταφέρουν να συνεχίσουν την συνεργασία με τον ίδιο πελάτη χωρίς την “έκπτωση γνωριμίας” της πρώτης δουλειάς.
Εάν στη πρώτη σας συνεργασία ο πελάτης έλαβε έκπτωση 25% για παράδειγμα, τότε θα ζητήσει το ίδιο – αν όχι μεγαλύτερο – ποσοστό έκπτωσης και σε επόμενη δουλειά.
Μαντέψτε τις πιθανότητες που υπάρχουν να συνεργαστείτε εάν του αρνηθείτε.
Ένα επιπλέον πρόβλημα με τις εκπτώσεις είναι ότι οδηγούν σε παζάρεμα, ρίχνοντας την ποιότητα της δουλειάς σας στα μάτια του πελάτη και χαλάνε την εικόνα της επιχείρησής σας, μετατρέποντάς την σε μπακάλικο.
Μη ξεχνάτε πως στο μεγαλύτερο ποσοστό των περιπτώσεων, εκπτώσεις γίνονται σε προϊόντα δεύτερης διαλογής, “χθεσινά”, μπαγιάτικα.
Τα σχέδιά σας δεν είναι ούτε δεύτερης διαλογής, ούτε μπαγιάτικα. Ή τουλάχιστον ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι! Στη περίπτωση που είναι, τότε το μεγαλύτερο πρόβλημα της επιχείρησής σας δεν είναι η έκπτωση…
Τέλος, οι εκπτώσεις “σκοτώνουν” το εισόδημά σας και το κέρδος της επιχείρησής σας. Και μια επιχείρηση χωρίς κέρδος δεν μπορεί να υπάρξει…
ΔΕΙΤΕ όλα τα Λάθη που κάνουν οι γραφίστες με τους πελάτες